Рефлексія


Модуль 10 - 11


Тепер, коли всі очікування та цілі навчання за обраною темою уже добре визначені, у цьому модулі я  зосередила  свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Я спланувала, як буду вивчати обрану тему в своєму класі та створила  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням  використовувати  комп’ютерні технології при виконанні своїх навчальних проектів.

Модуль 9
          Я отримала пропозиції та коментарі  від своїх колег, які допомогли мені удосконалити мою  стратегію оцінювання учнів.
Модуль 8
       Я дізналася, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Модуль 7
          Я поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів. Я також представила  приклад учнівської презентації, публікації.
Модуль 5,6
         Протягом цього модуля я  знайшла і зберегла  Інтернет-ресурси, які можна
використовувати при вивченні обраної теми,  дізналася , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. 
Модуль 3,4
      У цьому модулі я розпочала  процес планування  теми. Я визначила, які саме державні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з цих вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання обраної теми.
Модуль 1,2
      Я з'ясувала для себе цілі та завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
     Я із колегами обговорила  шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.


Немає коментарів:

Дописати коментар