Модуль 10 - 11
Тепер, коли всі очікування та
цілі навчання за обраною темою уже добре визначені, у
цьому модулі я зосередила свою
увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля
досягнення цих цілей. Я спланувала, як буду вивчати обрану тему в своєму
класі та створила інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням використовувати комп’ютерні технології при виконанні своїх навчальних
проектів.
Модуль
9
Я
отримала пропозиції та коментарі від своїх колег, які допомогли мені
удосконалити мою стратегію оцінювання учнів.
Модуль
8
Я
дізналася, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики
рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та
для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Модуль
7
Я
поділилася ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів. Я
також представила приклад учнівської презентації, публікації.
Модуль
5,6
Протягом
цього модуля я знайшла і зберегла Інтернет-ресурси, які можна
використовувати при вивченні обраної теми,
дізналася , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для
пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення
досліджень. Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання
Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно
використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.
Модуль
3,4
У цьому модулі я розпочала
процес планування теми. Я
визначила, які саме державні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з цих
вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання обраної теми.
Модуль
1,2
Я з'ясувала для себе цілі та завдання тренінгового
курсу Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомилася з основними
ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних
матеріалів, Електронним довідником.
Я із колегами обговорила шляхи розвитку в учнів навичок мислення
вищих рівнів та навичок 21 століття. Систематизувала свої знання про метод
навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.
Немає коментарів:
Дописати коментар